מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית תורחב לכל עיר וישוב בארץ

    "החלת הרפורמה על כל הערים והישובים בארץ תחסוך לרוב המכריע של הנוסעים הקבועים, ובכללם גם תושבי הפריפריה, מאות שקלים מדי חודש. כמו כן היא תוזיל את עלויות הנסיעה עד אלפי שקלים לשנה למשפחה, ותתרום להפחתת יוקר המחיה בישראל"
    צבי הדס No Comments on מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית תורחב לכל עיר וישוב בארץ

    תעריפי המנויים החדשים מציעים למשתמשי התחבורה הציבורית הקבועים הוזלות בגובה של עשרות אחוזים • מנוי "חופשי חודשי" בין קרית שמונה לטבריה, יעלה 213 שקלים הוזלה של כ-80 אחוז

    ישראל כץ צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    "החלת הרפורמה על כל הערים והישובים בארץ תחסוך לרוב המכריע של הנוסעים הקבועים, ובכללם גם תושבי הפריפריה, מאות שקלים מדי חודש. כמו כן היא תוזיל את עלויות הנסיעה עד אלפי שקלים לשנה למשפחה, ותתרום להפחתת יוקר המחיה בישראל"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מ-1 באפריל: מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית תורחב לכל הערים והישובים בארץ, ממטולה בצפון ועד אילת בדרום, כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ.

    "החלת הרפורמה על כל הערים והישובים בארץ תחסוך לרוב המכריע של הנוסעים הקבועים, ובכללם גם תושבי הפריפריה, מאות שקלים מדי חודש. כמו כן היא תוזיל את עלויות הנסיעה עד אלפי שקלים לשנה למשפחה, ותתרום להפחתת יוקר המחיה בישראל" אמר השר כץ.

    האזורים החדשים שיכללו ברפורמה, ישויכו לאחד מארבעת המטרופולינים הקיימים, בהתאם לקרבתם הגיאוגרפית. אזור הגליל, שחולק לשני תתי אזורים: הגולן והגליל העליון, ומרחב טבריה, הכנרת, דרום רמת הגולן. אזורים אלה יקושרו גם בכרטיסי מנוי למטרופולין חיפה.

    אזור עפולה, בית שאן והישובים שסביבם יקושרו בכרטיסי מנוי גם כן למטרופולין חיפה. אזור חריש המתפתח וואדי ערה יקושרו באמצעות כרטיסי מנוי לשני מטרופולינים: חיפה ותל אביב. יצוין כי המנויים החדשים יאפשרו גם נסיעה ברכבת העמק עם תחילת הפעלתה בשנה הבאה. הישובים רכסים, אבטין וכפר חסידים יכללו בטבעת 1 של מטרופולין חיפה.

    אזור השומרון יכלל במסגרת הטבעת השניה והשלישית של מטרופולין תל אביב, ואילו גוש שילה יצורף לטבעת השלישית במטרופולין ירושלים.

    תושבי קרית גת והסביבה, יוכלו לבחור בין מנוי למטרופולין תל אביב לבין מנוי למטרופולין באר שבע, בהתאם לצרכיהם, וליהנות משימוש בכל אמצעי התחבורה הציבורית ומהמחירים המוזלים הקיימים בשני המטרופולינים. בנוסף, אזור קרית גת ואשקלון יקושרו ביניהם בכרטיסי מנוי תקופתיים.

    העיר אילת, שתהווה מטרופולין נוסף ברפורמה, תכלול את ישובי חבל איילות בערבה. תושבים אלה יקושרו בכרטיס מנוי יומי למטרופולין באר שבע.

    תעריפי המנויים החדשים מציעים למשתמשי התחבורה הציבורית הקבועים הוזלות בגובה של עשרות אחוזים. כך למשל נוסע שנסע דרך קבע מקרית שמונה לכרמיאל, שילם עבור נסיעה 23.1 שקלים לכל כיוון, ובחישוב חודשי (לפי 20 ימי עבודה), 924 שקלים. בקרוב, ישלם הנוסע עבור מנוי "חופשי חודשי" במסלול זה 423 שקלים בלבד, (הוזלה של כ-55%).

    מנוי "חופשי חודשי" בין קרית שמונה לטבריה, יעלה 213 שקלים. עד כה נוסעים אלה לא נהנו מכרטיסי מנוי כלל, נוסע שנסע דרך קבע ביעדים אלה שילם מדי חודש כ-1080 שקלים, יזכה מעתה להוזלה של כ-80%. מנוי "חופשי חודשי" בין קצרין לכרמיאל יעלה 423, שקלים לעומת 1080 שקלים (הוזלה של כ-60%). מנוי "חופשי חודשי" בין צפת לראש פינה יעלה 149 שקלים בלבד (הוזלה של 56%). מנוי "חופשי חודשי" בין צפת לקרית שמונה יעלה 149 שקלים בלבד (הוזלה של 80%).

    מנוי "חופשי חודשי" בין עפולה לחיפה יעלה 423 שקלים (הוזלה של כ-34%). מנוי "חופשי חודשי" בין עפולה לכרמיאל יעלה 423 שקלים (הוזלה של כ-43%). מנוי "חופשי חודשי" בין אום אל פאחם לתל אביב יעלה 423 שקלים (הוזלה של כ-61%) מנוי "חופשי חודשי" בין אום אל פאחם לחדרה, יעלה 213 שקלים (הוזלה של כ-67%).

    מנוי "חופשי חודשי" בין קרית גת לתל אביב יעלה 423 שקלים בלבד ויאפשר נסיעה חופשית בכל רחבי מטרופולין תל אביב. מנוי "חופשי חודשי" בין קרית גת לבאר שבע יעלה 354 שקלים בלבד ויאפשר נסיעה חופשית בכל רחבי מטרופולין באר שבע.



    0 תגובות